Bliv en del af BMI

Biomedicinsk Institut (BMI) har omkring 300 medarbejdere og et stort antal af eksternt knyttede forskere og undervisere såvel som mange studerende, der laver et projekt i en af vores forskningsgrupper. Samlet set består instituttet af omkring 550 personer.

Tværfaglig sammensætning

Instituttets styrke er den tværfaglige sammensætning af lægefagligt og naturvidenskabeligt uddannet personale, herunder molekylærbiologer, bioinformatikere, biokemikere, anatomer, fysiologer, endokrinologer, farmakologer, udviklingsbiologer og klinikere samt et stærkt team af laboranter, bioanalytikere og administrative medarbejdere.

Et godt arbejdsmiljø

Vi ønsker at sikre gode rammer for vores medarbejdere og studerende. Vores arbejdsmiljøudvalg arbejder derfor for at skabe et godt psykisk og fysisk arbejdsmiljø i det daglige arbejde på BMI. Samtidig lægger vi stor vægt på at sikre det bedste grundlag for samarbejde internt på instituttet såvel som eksternt.

Job og projekter på BMI

Instituttet søger løbende nye forskningstalenter, herunder studerende der kunne tænke sig at lave et forskningsprojekt som en den af en af BMI's forskninggrupper. Du kan finde ledige stillinger på BMI og ledige studenterprojekter via de to bokse til højre.

Ph.d. på instiuttet

Vi ansætter 20-30 nye ph.d.-studerende om året. I alt er der på instituttet tilknyttet 50-70 studerende, som er i gang med en ph.d.-uddannelse. Du kan søge en ledig stilling, som slås op, eller du kan selv foreslå et forskningsprojekt sammen med en vejleder og søge penge fra andre institutioner og fonde som hel- eller delfinansiering.