Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Standard
Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. / Ørom, Anders.
I: Biblioteksarbejde, Nr. 38, 1993, s. 25-39.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
Harvard
Ørom, A 1993, 'Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information', Biblioteksarbejde, nr. 38, s. 25-39.
APA
Ørom, A. (1993). Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. Biblioteksarbejde, (38), 25-39.
Vancouver
Ørom A. Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. Biblioteksarbejde. 1993;(38):25-39.
Author
Bibtex
@article{415819f847ca4c9b8753a3426ae11ddd,
title = "Formatering af undervisningsomr{\aa}det - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information",
keywords = "Informationsvidenskab, Teori, Bibliotekaruddannelse",
author = "Anders {\O}rom",
year = "1993",
language = "Dansk",
pages = "25--39",
journal = "Biblioteksarbejde",
issn = "0106-2514",
number = "38",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information
AU - Ørom, Anders
PY - 1993
Y1 - 1993
KW - Informationsvidenskab
KW - Teori
KW - Bibliotekaruddannelse
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 25
EP - 39
JO - Biblioteksarbejde
JF - Biblioteksarbejde
SN - 0106-2514
IS - 38
ER -
ID: 47051375