Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. / Ørom, Anders.

I: Biblioteksarbejde, Nr. 38, 1993, s. 25-39.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Ørom, A 1993, 'Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information', Biblioteksarbejde, nr. 38, s. 25-39.

APA

Ørom, A. (1993). Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. Biblioteksarbejde, (38), 25-39.

Vancouver

Ørom A. Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. Biblioteksarbejde. 1993;(38):25-39.

Author

Ørom, Anders. / Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information. I: Biblioteksarbejde. 1993 ; Nr. 38. s. 25-39.

Bibtex

@article{415819f847ca4c9b8753a3426ae11ddd,
title = "Formatering af undervisningsomr{\aa}det - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information",
keywords = "Informationsvidenskab, Teori, Bibliotekaruddannelse",
author = "Anders {\O}rom",
year = "1993",
language = "Dansk",
pages = "25--39",
journal = "Biblioteksarbejde",
issn = "0106-2514",
number = "38",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Formatering af undervisningsområdet - med udgangspunkt i nogle reflektioner over kundskab og information

AU - Ørom, Anders

PY - 1993

Y1 - 1993

KW - Informationsvidenskab

KW - Teori

KW - Bibliotekaruddannelse

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 25

EP - 39

JO - Biblioteksarbejde

JF - Biblioteksarbejde

SN - 0106-2514

IS - 38

ER -

ID: 47051375