Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Standard

Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. / Drachmann, Natascha; Daryai-Hansen, Petra; Krogager Andersen, Line.

I: Sproglaereren, Bind 2, 06.2024, s. 30-33.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Harvard

Drachmann, N, Daryai-Hansen, P & Krogager Andersen, L 2024, 'Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik', Sproglaereren, bind 2, s. 30-33.

APA

Drachmann, N., Daryai-Hansen, P., & Krogager Andersen, L. (2024). Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. Sproglaereren, 2, 30-33.

Vancouver

Drachmann N, Daryai-Hansen P, Krogager Andersen L. Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. Sproglaereren. 2024 jun.;2:30-33.

Author

Drachmann, Natascha ; Daryai-Hansen, Petra ; Krogager Andersen, Line. / Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik. I: Sproglaereren. 2024 ; Bind 2. s. 30-33.

Bibtex

@article{8318403373734df99ff2d0504a95734c,
title = "Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik",
author = "Natascha Drachmann and Petra Daryai-Hansen and {Krogager Andersen}, Line",
year = "2024",
month = jun,
language = "Dansk",
volume = "2",
pages = "30--33",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik

AU - Drachmann, Natascha

AU - Daryai-Hansen, Petra

AU - Krogager Andersen, Line

PY - 2024/6

Y1 - 2024/6

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2

SP - 30

EP - 33

JO - Sproglaereren

JF - Sproglaereren

SN - 0108-6154

ER -

ID: 374347473