4. december 2020

Thomas Qvistgaard Jepps er blevet udnævnt til lektor

Lektorat

Per 1. december er Thomas Qvistgaard Jepps blevet udnævnt til lektor på Biomedicinsk Institut.

Thomas Qvistgaard Jepps startede som postdoc på instituttet i oktober 2013, efter at have fået sin ph.d.-grad fra St. George’s University of London. I 2019, blev Thomas ansat som tenure-track adjunkt på og per 1. december 2020 er Thomas blevet udnævnt til lektor på instituttet.

“Jeg vil gerne takke instituttet og alle mine kollegaer, der har støttet mig gennem årene og har givet mig muligheder for at lave min forskning i et rart og stimulerende arbejdsmiljø. Jeg er rigtig glad for at blive udnævnt til lektor og vil fortsætte med at bidrage aktivt til forskningen og undervisningen på instituttet,” siger Thomas.

Thomas Qvistgaard Jepps har modtaget forskellige fellowships både som postdoc og adjunkt, herunder fra Marie Curie, Lundbeck Fonden postdoc, Carlsbergfondet og senest Lundbeck Young Investigator Award. Den seneste bevilling har gjort Thomas i stand til at etablere the Vascular Biology Group, der består af en postdoc and tre ph.d.-studerende.